Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~lukfat | użytkownik

imię i nazwiskoŁukasz adresGłogówek / Opole zarejestrowany06.11.2009 @21:25:23 ostatnio na stronie04.08.2010 @01:08:43

#dość skomplikowany
#czasem sam za sobą nie nadąża
#robi bo lubi
#otwarty na krytykę
#chętny na wszelakie inicjatywy fotograficzne
#smutno jakoś tak


Czy takim mnie znasz jakim ja siebie znam?
Czy znasz mnie takim jakim ja bym chciał?

http://fatyga.com.pl

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwfatyga.com.pl
digarty18 komentarze2675 posty na forum97

komputer / sprzęt
Sony Alfa 300, Sigma 18-200 f/3.5-6.3 DC, SMC Takumar 50mm 1.4, Sony HVL-F58AM, Fujiyama-Marumi CPL DHG, Hoya Pro 1 Digital UV

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~fifacz    26.12.2009 @16:35:08
dzięęęęękuję.
_______
[ mam czekoladę w kącikach ust. chcesz liza ? ]
~keny1992    26.12.2009 @16:15:01
dzieki za mile komentarze
~pola121    26.12.2009 @15:50:16
dzięki za oceny i wskazówki.; ))
_______
Wielu ludzi pyta mnie, dlaczego wciąż noszę ze sobą aparat i dlaczego robię zdjęcia. Wówczas odpowiadam " a dlaczego Ty jesz"?
~KL4K50N    26.12.2009 @15:40:01
Dzięki dzięki :-D. Oj zdarza się uciąć :P
+momost    26.12.2009 @15:15:01
Tak, zmusił mnie.
_______
~chocoholic13    26.12.2009 @15:09:07
ok jeśli sam to proponujesz to czemu nie
_______
stay tonight in a lie
~LubieJogurt77    26.12.2009 @14:25:53
Również dziękuję.
Co do wnętrza to myślę, że jeżeli się uda, to będzie to niestety za naprawdę parę, ładnych lat. Ale wrzucę, koniecznie ;d
Mój mail to puma_007@autograf.pl
_______
Cenię sobie konstruktywną krytykę.
~slender    26.12.2009 @13:45:27
A to sufit jest
_______
Maj galery: http://slender.digart.pl.
~LubieJogurt77    26.12.2009 @13:41:23
Polemizowałabym ;] Jak dla mnie masz do tego dryg i do tego głowę pełną interesujących pomysłów.
Picture menager rządzi, a jak! To najlepszy program do obróbki.
_______
Cenię sobie konstruktywną krytykę.
~LubieJogurt77    26.12.2009 @13:34:21
Dzięki. Miło usłyszeć takie słowa od osoby, która ma spore mniemanie o fotografii ;]
_______
Cenię sobie konstruktywną krytykę.
~sebol723    25.12.2009 @23:24:33
dziekuje, ale jazebina i kszaki to stare dzieje
~PrzekrzyczeCisze    25.12.2009 @13:00:45
dzięki;]
_______
don't be a stranger.

~catcatherine18    25.12.2009 @12:02:55
Dzięki
~kadrusz    25.12.2009 @11:16:41
jasne, że na Bolko
~dreptaq    23.12.2009 @00:45:18
_______
~andrju    21.12.2009 @23:56:15
idzie sobie ten chlop
~breakbeatmalaria    20.12.2009 @21:23:49
no,tam jest fajnie,zagadaj z dickinsonem on tam mieszka .myśle że mógłby cię oprowadzić.a tak wogóle zobacz na to http://www.fabriky.cz/pref.htm.

szczególnie na hute w ostrawie,masz bliżej do czech a oni tez mają srogie wypasy
_______
Jak to mawiali starożytni Egipcjanie o grze na gitarze - "Dopiero kiedy szarpniesz strunę na pełnej kurwie, z full pierdolnięciem, poczujesz 100% Szatana".
~breakbeatmalaria    20.12.2009 @21:17:24
heheh,i tak ci nieźle idzie
_______
Jak to mawiali starożytni Egipcjanie o grze na gitarze - "Dopiero kiedy szarpniesz strunę na pełnej kurwie, z full pierdolnięciem, poczujesz 100% Szatana".
~breakbeatmalaria    20.12.2009 @21:15:04
zaraz za pałami na oleskiej.było
_______
Jak to mawiali starożytni Egipcjanie o grze na gitarze - "Dopiero kiedy szarpniesz strunę na pełnej kurwie, z full pierdolnięciem, poczujesz 100% Szatana".
~malachitxx    20.12.2009 @19:31:42
A co to tego zdjęcia to jest to Kraków, na serio.
~malachitxx    20.12.2009 @19:30:12
Czasami dobre zdjęcia wychodzą przez przypadek... ( w tym momencie przepraszam za nieskoromość.) Nie uważam że moje prace są profesjonalne i super-hiper, ale oceny do tego zdjęcia pozwalaja mi na stwierdzenie że to zdjęcie jest "dobre".
~malachitxx    20.12.2009 @19:23:53
Opis pochodzi z piosenki zespołu Sherion, piosenka" Po drugiej stronie życia.
Dziękuję.
~outart    20.12.2009 @18:31:55
Dzięki wielkie
~kreciszmniemala    19.12.2009 @22:48:15
łuhuhuhu. fajnie :D
~krzymackowa    19.12.2009 @21:31:44
Dziękuję za tak liczne komentarze. Co do hdr-ów, to już ich nie robię, teraz kiedy mam swoją ukochaną stałkę wolę makro i takie tam... Może kiedyś dodam to zdjęcie mostu bardziej naturalne...zobaczymy. Pozdrawiam
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 15 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt